TAGGGAAD!! :D
Publicerat den

Heeejsaaan! :D 
Ööhh jaa.. vad ska man säga haha.. är tbx igen.. hahaha asså jag är så sjukt bra på att inte hinna med att blogga ibland eller att inte orka.. Borde få ett pris eller något haha!^^
 
Men bortsätt från det hehe, har haft ganska fullt upp med skolan och sen har jag varit med vänner och varit med familjen. 
 
Varit i skolan idag som vanligt, gick väll lika bra som vanligt haha!^^ Meeen ska strax äta middag och sen ska jag dra till Erica en stund och umgås med henne, mys mys!^^ 
 
Imorgon är det ju tisdag och då är det inte någon vanlig hoppträning för Sussie utan det är hoppträning för Lotta Björe, och det är inte alla som får vara med!^^ Jag fick vara med för näst bäst närvaro haha!^^(dem går efter hur mycket närvaro man har för att få vara med). Det var 4st från 1:an som fick vara med och jag blev ju en av dem, jag ska få hoppa på fina Qrut!^^ Är så sjuuuukt taggad så jag hoppas att det går bra!^^ Antingen gåre bra eller så skämmer man väll ut sig! ;) Haha nejdå skoja bara, kommer säkert gå bra eller något sånt! ;)
 
Kommer skriva ett inlägg imorgon om hur det gick osv!^^ Jag har det sjukt chill, jag får sportlov redan på torsdag och sedan på måndagen dagen efter sportlovet så har vi studiedag!^^ Så vi får lite längre lov, så det är gööött! :D Så nu är det bara tre dagar kvar i skolan, sååååå skööönt! :D 
 
Men hoppas ni alla har haft det toppen bra, och att ni även hade en toppen dag idag!^^ 
 
Men ska dra nu så vi hörs imorgon!^^ Ha de så brraaa! 
 
Pööösss<3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?