Onssssdag! :D
Publicerat den

Heeejsan! :D
Har varit en väldigt bra dag idag!^^ Lång men den har ändå gått rätt så fort. Måste ju bara säga gud vad jag älskar min klass alltså, idag på sista lektion kunde typ inte dö av mer skratt alltså haha!^^ Så sjuuukt jävla bra är dem haha!^^ Så glad att jag hamna i denna underbara klassen alltså!^^ Kärlek till er :* 
 
När jag kom hem idag så jaa gjorde jag inte så mycket haha!^^ La mig i sängen och somnade även en stund haha.. Är alltid så himla trött efter skolan nu haha.. Märks att man behöver lov och få sova ut lite och bara ta det lungt! :))) 
 
Assåå just nu så mår jag sååå himla bra!^^ Jag känner mig så glad och bara typ älskar livet haha! :D Det är så sjukt skönt att ha den dära känslan. Man har ju vissa dagar man typ verkligen hatar på allt och aa ni vet, alla har sånna dagar. Men när man har sånna här dagar när man är på bra humör och man bara älskar livet, det går knappt att beskriva juh haha!;) Men ni förstå säkert vad jag menar ;) 
 
Imorgon så är det torsdag och det är stallet och ridning på morgonen. Slutar lite tidigare imorgon istället för 4 så det är skönt och efter jag slutat så har jag fått sportloooov! :D Stor kärlek där alltså!^^ Så hoppas att dagen går fort imorgon haha! :D 
 
Men hoppas att ni alla har haft en super bra dag, så hörs vi imorgon! :D 
 
Ha de gööött, pöööss<3
Fick en ny bild idag från Lotta träningen. Den är så fiin så ville visa er den!^^ Fotot är taget av Sara i 2:an på min skola! :) 
Ha de bäääst :* 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?