Joorrååå
Publicerat den

Hallooj! :)
Asså wow this day, kan man ju typ säga haha! ;) Hoppträningen för Lotta gick rätt så bra faktiskt för att vara första gången. Det var mycket bågar och svänger och serpentin övningar. Dessa övningar var väldigt svåra, eftersom man måste få hästen runt sin skänkel och det är inte alltid super lätt osv, inte på Qrut heller för den delen. Men som sagt vi kom över och klarade alla övningar. Så detta var ett stort +, och det var super kul att få träna för Lotta som var hur trevlig som helst och var bara allmänt inspirerande!^^
 
Vi slutade efter att alla hade hoppat för henne och det var vid kanske runt 1 något sånt. Så var sköönt att få sluta tidigt haha!^^ När jag kom hem så la jag mig typ i sängen på engång haha.. Var sjukt trött, men hann inte ligga kvar där länge då jag följde med mamma till Ica. Men sen när jag kom hem så vart det sängen igen haha.. Däckade till och med en stund, var suuuuper skönt haha!^^ 
 
Imorgon är det onsdag, seg dag.. Men den tar man sig igenom snabbt ändå för snart är det looov!^^ 
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag, så hörs vi imorgon! :)
 
Ha de göttt, pöööss<3
Söta Qruuut!^^
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?